Winkelmand
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veel gestelde vragen

Bestellen

  • Wat is de status van mijn bestelling?
    Na het plaatsen van een bestelling wordt er een orderbevestiging gestuurd. Als de bestelling verzendklaar is gemaakt, ontvang je een bevestiging van DHL met daarin een track & trace nummer zodat de verzending van de bestelling gevolgd kan worden. Het kan gebeuren dat jouw bestelling nog ontvangen moet worden door DHL, waardoor het track & trace nummer nog geen exacte bezorginformatie geeft. Vanuit DHL zal er altijd een e-mail worden verzonden met de exacte afleverdatum en aflevertijd en de mogelijkheid om deze te wijzigen. Wij raden je aan om deze mail altijd even af te wachten, dit kan maximaal 48 uur duren na het plaatsen van jouw bestelling.
  • Kan ik een geplaatste bestelling annuleren?
    Als de bestelling geplaatst is, kan deze niet meer geannuleerd worden. De bestelling kan binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden.

    Herroepingsrecht
    Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
     
    Gevolgen van de herroeping
    Als je de overeenkomst herroept, ontvang je het aankoopbedrag van de geretourneerde producten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Jij dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De kosten van het terugzenden van de goederen zijn €3,95 en worden achteraf op het terug te betalen bedrag ingehouden als je gebruik maakt van ons antwoordnummer of als je de goederen via een DHL Servicepunt aanbiedt en hiervoor het retourlabel gebruikt dat bij de goederen verpakt is of gebruik maakt van de QR code. Heb je geen retourlabel meer? Ga naar ons retourbeleid of neem contact op met onze customer service. Kies je voor een andere vervoerder dan DHL, dan zijn de extra directe kosten van het terugzenden van de goederen voor jouw rekening.

    Ons retouradres
    Geisha Trading B.V.
    Antwoordnummer 1176
    1180 VD Amstelveen

    Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Bij een bestelling vanaf €50,- euro zijn de verzendkosten gratis. Bij bestellingen onder de €50,- euro bedragen de verzendkosten €5,95 ongeacht het aantal producten.
  • Wat zijn de betaalkosten?
    Er zijn geen betaalkosten verbonden aan de beschikbare betaalmethoden.

Reviews

Retour

  • Wat is de retourtermijn?
    Ongebruikte producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst, zonder voorafgaande melding, geretourneerd worden of ongebruikte producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst van jouw melding van herroeping binnen 14 dagen na die melding geretourneerd worden.

    Wij verzoeken je om het retourformulier* in te vullen dat bij jouw bestelling zit. Plak het retourlabel op de, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking of gebruik de QR code. Plak de verpakking goed dicht en lever jouw pakket in bij een DHL Servicepunt bij jou in de buurt. LET OP: controleer op jouw DHL Servicepunt locatie geopend is.

    Indien je meerdere artikelen (van eventueel verschillende bestellingen) wilt retourneren, dan kan dit in één verpakking. Belangrijk: alle retourformulieren dienen te worden meegestuurd. Zonder deze formulieren kunnen de retourneringen niet correct worden verwerkt.

    Herroepingsrecht

    Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

    Gevolgen van de herroeping

    Als je de overeenkomst herroept, ontvang je het aankoopbedrag van de geretourneerde producten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Jij dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De kosten van het terugzenden van de goederen zijn €3,95 en worden achteraf op het terug te betalen bedrag ingehouden als je gebruik maakt van ons antwoordnummer of als je de goederen via een DHL Servicepunt aanbiedt en hiervoor het retourlabel gebruikt dat bij de goederen verpakt is of gebruik maakt van de QR code. Heb je geen retourlabel meer? Ga naar ons retourbeleid of neem contact op met onze customer service. Kies je voor een andere vervoerder dan DHL, dan zijn de extra directe kosten van het terugzenden van de goederen voor jouw rekening.

    Ons retouradres
    Geisha Trading B.V.
    Antwoordnummer 1176
    1180 VD Amstelveen

    Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • Hoe kan ik een (gedeelte van een) bestelling retourneren?

    De kosten bedragen €3,95 als je gebruik maakt van de bezorger DHL. Uiteraard kan de bestelling ook via een andere vervoerder worden geretourneerd, maar dan zijn de extra kosten voor jou. Plaats de retour te sturen producten in de originele, indien redelijkerwijs mogelijk, verpakking. Plak het retourlabel over het originele verzendetiket op de verpakking of gebruik de QR code en voeg het ingevulde retourformulier toe. Producten hoeven niet online aangemeld te worden voor retourzending. Breng de retourzending naar een DHL servicepunt (kijk voor de dichtstbijzijnde locatie op dhlparcel.nl) en bewaar het verzendbewijs met Track & Trace code.

    De producten worden binnen 5 werkdagen na ontvangst verwerkt. Wij betalen het aankoopbedrag van de geretourneerde producten (exclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling via de betaalwijze die gebruikt is voor de aankoop. De kosten van €3,95 worden achteraf op het terug te betalen bedrag ingehouden.

  • Waar moet een product dat ik retour wil sturen aan voldoen?
    De, indien redelijkerwijs mogelijk, originele labels dienen aan het product bevestigd te zijn. Wij nemen alleen ongedragen producten retour. Het passen van kleding ziet Geisha niet als gebruik. Wees wel voorzichtig met make-up, scherpe voorwerpen, etc. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen. Voordat wij deze waardevermindering en het verdere verwerkingsproces vast stellen, neemt customer service contact met je op.

  • Kan ik een product ruilen?
    Als je een product wilt ruilen, raden wij je aan om het product opnieuw te bestellen en het ontvangen product retour te sturen.

  • Ik beschik niet meer over de originele verpakking en het originele verzendetiket
    Vraag een QR code aan op onze retourbeleid pagina of neem contact op met onze customer service. Zij kunnen je voorzien van een retourlabel zodat je de producten in een stevige, beschermende verpakking retour kan zenden.

  • Wanneer wordt mijn retour verwerkt?
    De producten worden binnen 5 werkdagen na ontvangst verwerkt. Wij betalen het aankoopbedrag van de geretourneerde producten (exclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling via de betaalwijze die gebruikt is voor de aankoop. De kosten van €3,95 worden achteraf op het terug te betalen bedrag ingehouden.
    Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd.

Mijn account

  • Wat zijn de voordelen van mijn account?
    Met een account reken je sneller af in de checkout en krijg je een overzicht van alle aankopen, punten en favorieten terug in jouw online account. Door een account aan te maken op geishafashion.eu ben je automatisch member en je digitale membercard is te vinden in je online account. Het Geisha membership is een gratis membership met exclusieve voordelen. Spaar punten bij iedere aankoop en ontvang vouchers. Ontvang nog meer voordelen en schrijf je in voor de nieuwsbrief voor extra vouchers, exclusieve toegang tot events en updates van Geisha.
  • Ik weet mijn wachtwoord niet meer
    Klik tijdens het inloggen op ‘wachtwoord vergeten’. Er zal een e-mail worden verzonden met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Garantie

  • Welke garantie heb ik?
    Voor alle artikelen die je online bij ons besteld geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is en moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als een product niet deugt, heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.

    Is het probleem met het product jouw schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Heb je het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie.

    Voldoet een product niet aan de wensen, neem in dat geval altijd contact op met customer service.

    Mochten we er niet uit komen, dan kan je altijd een mail of (aangetekende) brief sturen waarin je het probleem duidelijk en chronologisch uitlegt en vraagt om een reactie binnen 2 weken. Als wij niet reageren kan je jouw rechtsbijstandsverzekering inschakelen. Heb je dit niet, dan kun je contact opnemen met de Consumentenbond.
Geisha gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om jou een uitstekende gebruikservaring te bieden en om je advertenties te tonen die passen bij jouw interesses. Bekijk onze privacy policy voor meer informatie of wijzig je voorkeuren. Klik je op ‘Alle cookies accepteren’ dan geeft je toestemming voor het plaatsen en uitlezen van cookies.