Veelgestelde vragen

ACCOUNT
Hoe maak ik een account aan?
Ga naar 'log in' en klik op 'registreer hier'. Na het invoeren van jouw persoonlijke gegevens heb je een account aangemaakt.

Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten, waar kan ik deze vinden?
Ga naar 'log in' en klik op 'wachtwoord vergeten'. Na het invullen van jouw e-mailadres ontvang je een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen.

BESTELLING
Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren of wijzigen?
Als je een bestelling hebt geplaatst en nog geen bevestiging hebt ontvangen, is het meestal nog mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de order. Wij proberen de bestellingen zo snel mogelijk te versturen, dus wanneer je iets wilt wijzigen of de bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Als de bestelling geannuleerd wordt, zal het betaalde bedrag zo snel mogelijk worden teruggestort.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Zodra je het bestelproces volledig hebt doorlopen, krijg je een bevestiging van de bestelling en betaling per e-mail toegestuurd. Wanneer je deze na een kwartier nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij jou verder kunnen helpen.

Kan ik artikelen bijbestellen in hetzelfde pakket?
Als je een bestelling hebt geplaatst en nog geen bevestigingse-mail hebt ontvangen, is het meestal nog mogelijk om wijzigingen aan te brengen in de order. Wij proberen de bestellingen zo snel mogelijk te versturen, dus wanneer je iets wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €3,95 ongeacht het aantal artikelen. Bij een bestelling hoger dan €50,- zijn de verzendkosten gratis.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, via het track- en tracenummer die naar uw e-mail verzonden wordt kunt u het pakket volgen.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?
Geisha streeft naar de verkoop van artikelen in perfecte staat. Mocht je bij uitzondering toch een defect artikel ontvangen, kun je de optie ‘defect artikel’ aanklikken bij het aanvragen van de retour bon.
 
PRIVACY
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
De persoonlijke gegevens welke gevraagd worden bij het aanmaken van een account worden opgenomen in het klantenbestand van Geisha Fashion en worden voornamelijk gebruikt voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, het voeren van een verantwoord klantenbeheer, risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden.Jouw gegevens zullen nooit aan derden worden verstrekt of verkocht. Jouw persoonlijke gegevens kun je zelf wijzigen in jouw account.
 
Nog geen account?
Met een account profiteer je van: sneller kunnen bestellen, status van bestellingen opvragen en een verlanglijst bijhouden.