Bestellen

Status van de bestelling:
De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging die per e-mail is verzonden. De bestelling wordt verzonden wanneer alle producten op voorraad zijn. Wanneer de verwachte levertijd wordt overschreden, ontvang je hier bericht over. Op het moment dat de bestelling verzonden wordt, ontvang je een e-mail met een track- en trace nummer waarmee u de bestelling kunt volgen. Ook is de status van de bestelling te volgen in uw Geisha Fashion account.

Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren of wijzigen?
Als je een bestelling hebt geplaatst en betaald is je order definitief en kunnen er geen wijzigingen meer plaats vinden. Wij proberen de bestellingen zo snel mogelijk te versturen, dus wanneer je de bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Als de bestelling geannuleerd wordt, zal het betaalde bedrag zo snel mogelijk worden teruggestort.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Zodra je het bestelproces volledig hebt doorlopen, krijg je een bevestiging van de bestelling en betaling per e-mail toegestuurd. Wanneer je deze na een kwartier nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €3,95 ongeacht het aantal artikelen. Bij een bestelling hoger dan €50,- zijn de verzendkosten gratis.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, via het track- en tracenummer die naar jouw e-mail verzonden wordt kun je het pakket volgen.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?
Geisha streeft naar de verkoop van artikelen in perfecte staat. Mocht je bij uitzondering toch een defect artikel ontvangen, kun je de optie ‘defect artikel’ aanklikken bij het aanvragen van de retour bon.